Returul Produselor

Serviciul Racole Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților Racole.

  1. Condiții generale de retur al produselor vândute de Racole
  2. Categorii de produse cu condiții speciale de retur
  3. Retur în showroom Racole
  4. Retur prin curier sau poștă
  5. Banii înapoi sub formă de voucher
  6. Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

Condiții generale de retur al produselor vândute de Racole

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.

Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Pasii care trebuie urmati pentru retur:

  1. Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau schimbarea produsului.
  3. După aprobarea cererii, Racole va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele)
    trebuie să fie in aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi
  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
    din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  • Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.)
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Saltele (toate produsele vândute și livrate de Racole)
    pot fi returnate în termen de 30 zile de la livrarea comenzii, cu condiția ca acestea să fie împachetate într-o folie de plastic și să nu fie rupte sau vizibil deteriorate.
  • Electrocasnice mici
    în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Căștile in ear nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Acestea se pot returna doar dacă nu au fost desigilate.
  • Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Produsele resigilate
    indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei produselor

Retur în showroom Racole

În cazul în care un produs se returnează direct la unul din showroom-urile Racole și se optează pentru banii înapoi, restutuirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial.